sleva 82% díky dotacím MPSV
- 00dní
- 00hodin
- 00minut
- 00sekund
Připravili jsme pro vás workshopy, na kterých si můžete AI vyzkoušet v praxi.
9:00-12:00
13:00-16:00
Na našem workshopu využijeme sílu umělé inteligence k vytvoření originálního potisku na textil. V TinkerCADu si navrhneme stylovou peněženku. Ukážeme si, jak se dá peněženka vytisknout na 3D tiskárně s ukázkovým potiskem. Vytištěnou peněženku si složíme odneseme jako hotový výrobek. Workshopem vás provedou Linette Manuel a Barbora Rakovská, zakladatelky Makeful.
Linette Manuel zahájila svou kariéru v IBM, kde pracovala na osvětě umělé inteligence skrze robota TJBota. Po několika angažmá ve startupech spoluzaložila firmu CODE Rebels, která pomohla stovkám dětí v České republice získat lásku k programování. S vášní pro módu pokračovala na postgraduálním studiu Textilní vědy v Holandsku a dnes kombinuje své znalosti AI, 3D tisku a textilních materiálů v FashionTech.
Barbara Rakovská se zaměřuje na biomateriály a udržitelný design. Absolvovala postgraduálním studium Textilní vědy v Barceloně, kde zkoumala textilní design a udržitelnost. Věří ve sdílení nápadů a interdisciplinární spolupráci, které předává dále i ve své práci na udržitelných technologiích ve FashionTech.
Program a řečníci
Stavíte brand a chcete přizvat na pomoc AI? Super! Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to si odpovíme. Probereme, jak zapojit AI do celého (re)branding procesu, jak naučit ChatGPT mluvit vaším vlastním jazykem. Na konci si ukážeme krátkou případovku, kde jsme brand tvořili s pomocí AI.
Lenka je markeťačka, s desetiletou praxi v SaaS a B2B oboru. Prolítla startupy i korporacemi a aktuálně pracuje jako freelance konzultantka brandingu, product marketingu a také jako UX writerka. Řídila marketing v deskoherní firmě CGE, tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Kentico, T-mobile, nebo blockchainovou AAVE. No a teď se už víc než rok intenzivně hrabe v AI nástrojích a vybere pro vás ty nejzajímavější use casy.
Rychlý rozvoj technologie umělé inteligence (AI) představuje významné výzvy a příležitosti pro duševní vlastnictví, zejména pokud jde o práva autorů. Tato prezentace zkoumá dva kritické rozměry: používání autorsky chráněných děl systémy umělé inteligence a právní status obsahu generovaného umělou inteligencí.
Nejprve se přednáška bude zabývat scénáři, kdy algoritmy umělé inteligence využívají existující materiál chráněný autorským právem, a bude zkoumat důsledky pro původní tvůrce a potenciální právní rámce, které by mohly chránit jejich duševní vlastnictví. Rozebírat se budou strategie pro autory, to, jak aktivně chránit svá práva v éře umělé inteligence, a dojde i na praktické pokyny pro orientaci v tomto vyvíjejícím se prostředí.
Řešit se bude také sporná otázka autorskoprávní ochrany děl vytvořených umělou inteligencí. Vzhledem k tomu, že současná legislativa v mnoha jurisdikcích neuznává tato díla jako chránitelná, budeme se zabývat důsledky pro využívání tvůrčích výstupů generovaných umělou inteligencí třetími stranami. Prozkoumáme také možnosti částečných ochranných mechanismů a budoucnost autorského práva při přizpůsobování se inovacím AI.
Cílem závěrů je nabídnout ucelený přehled o tom, zda a jak mohou tvůrci chránit svá práva uprostřed pokroku v oblasti AI a vyvíjející se právní ochrany obsahu generovaného AI.
Agnieszka Hajos-Iwańska je doktorka práv (Jagellonská univerzita) a advokátka v Krakovské advokátní komoře. Kombinuje svou pozici Of Counsel pro VC a NewTech v B2RLaw s prací vědecké pracovnice na Právnické fakultě Jagellonské univerzity a spolupracuje také s AGH University of Science and Technology. Agnieszka má téměř dvacetileté právní zkušenosti z mezinárodních advokátních kanceláří i právních butiků a je opakovaně oceňována časopisem Legal500 v oblasti fúzí a akvizic a private equity. Agnieszka je autorkou nebo spoluautorkou pěti knih a několika článků v uznávaných časopisech. Vystupovala na polských i mezinárodních právních konferencích o umělé inteligenci, finančních trzích a mezinárodních konkurzních řízeních.
Rychlý rozvoj technologie umělé inteligence (AI) představuje významné výzvy a příležitosti pro duševní vlastnictví, zejména pokud jde o práva autorů. Tato prezentace zkoumá dva kritické rozměry: používání autorsky chráněných děl systémy umělé inteligence a právní status obsahu generovaného umělou inteligencí.
Nejprve se přednáška bude zabývat scénáři, kdy algoritmy umělé inteligence využívají existující materiál chráněný autorským právem, a bude zkoumat důsledky pro původní tvůrce a potenciální právní rámce, které by mohly chránit jejich duševní vlastnictví. Rozebírat se budou strategie pro autory, to, jak aktivně chránit svá práva v éře umělé inteligence, a dojde i na praktické pokyny pro orientaci v tomto vyvíjejícím se prostředí.
Řešit se bude také sporná otázka autorskoprávní ochrany děl vytvořených umělou inteligencí. Vzhledem k tomu, že současná legislativa v mnoha jurisdikcích neuznává tato díla jako chránitelná, budeme se zabývat důsledky pro využívání tvůrčích výstupů generovaných umělou inteligencí třetími stranami. Prozkoumáme také možnosti částečných ochranných mechanismů a budoucnost autorského práva při přizpůsobování se inovacím AI.
Cílem závěrů je nabídnout ucelený přehled o tom, zda a jak mohou tvůrci chránit svá práva uprostřed pokroku v oblasti AI a vyvíjející se právní ochrany obsahu generovaného AI.
Agnieszka Hajos-Iwańska je doktorka práv (Jagellonská univerzita) a advokátka v Krakovské advokátní komoře. Kombinuje svou pozici Of Counsel pro VC a NewTech v B2RLaw s prací vědecké pracovnice na Právnické fakultě Jagellonské univerzity a spolupracuje také s AGH University of Science and Technology. Agnieszka má téměř dvacetileté právní zkušenosti z mezinárodních advokátních kanceláří i právních butiků a je opakovaně oceňována časopisem Legal500 v oblasti fúzí a akvizic a private equity. Agnieszka je autorkou nebo spoluautorkou pěti knih a několika článků v uznávaných časopisech. Vystupovala na polských i mezinárodních právních konferencích o umělé inteligenci, finančních trzích a mezinárodních konkurzních řízeních.
Obrazové generátory urazily od loňska pořádný kus cesty. Čeká nás stejná jízda v nejbližším roce i v tvorbě AI videí? K čemu je AI při videoprodukci vhodná a k čemu naopak vůbec? Pár příkladů, jak využít už teď AI ve videu a jedna dopodrobna rozpitvaná případovka.
Muž mnoha příběhů, kterému nikdo neřekne jinak než havran. Od etologie velbloudů přes džungle, hory a pouště pěti kontinentů až po vývoj počítačových her, tvorbu virálů, nebo propojování kreativity a inovací ve světě startupů. Po dokončení Fakulty výtvarných umění a práci několika herních projektech pro Altar Games spoluzaložil kreativní studio Cabinet, nastartoval komunitní portál Videodrom, globální videoprodukční platformu Videoflot.com, či neziskovou organizaci in.dust, která se už od roku 2008 zabývá novými cestami vizuality ve filmu a videu. V současnosti vede animační studio 60seconds.cz a zcela se ponořil do průzkumu nových obzorů, které se tvůrcům otevírají díky propojení kreativních oborů s umělou inteligencí.
Stavíte brand a chcete přizvat na pomoc AI? Super! Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to si odpovíme. Probereme, jak zapojit AI do celého (re)branding procesu, jak naučit ChatGPT mluvit vaším vlastním jazykem. Na konci si ukážeme krátkou případovku, kde jsme brand tvořili s pomocí AI.
Lenka je markeťačka, s desetiletou praxi v SaaS a B2B oboru. Prolítla startupy i korporacemi a aktuálně pracuje jako freelance konzultantka brandingu, product marketingu a také jako UX writerka. Řídila marketing v deskoherní firmě CGE, tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Kentico, T-mobile, nebo blockchainovou AAVE. No a teď se už víc než rok intenzivně hrabe v AI nástrojích a vybere pro vás ty nejzajímavější use casy.